Direktlänk till inlägg 14 september 2012

hej alla

Av JASMINE - 14 september 2012 21:19

idag har jag varit i skolan inte så roligt men  det var bara de gammla vanliga matte som många hatra.idag har jag barat chillat  mbra och ta hand om er ska börja bloggg på marknad roligt köpte en,väska svart i skin 100:-,sen ett skal till min iphone 4s det var one direcon elr nåt men den kostade 100:-,en gul jacka som jag ska ha till vintern med lite blommor och hjärtan på jätte fin var den kostade 149:-,och såklart godis som kostade 60:- 15:- och 30:-,och en jätte fin tröja det var ua flaggan på i garn som någon har tickat så jävla fin älskar den kostade 149:-,och en lite sak till min mormor för hon fyllde år då när vi var där och sakerna kostade 10:- och 135:-,sen en mugg som det var en häst med ett föl på 10:- och en lite chihuhua som hade lite skylt där det stog välkommen på 10:- sen en plånbok i rosa färg kostade bara 20:- på rea men det var allt jag köpte men jag ska snart sova ska upp tidigt och åka till djur affären och köpa lite fågel saker  och sen till landet til vår sommarstuga / hallon stugan\ men ni får ha det så bra så ska jag börja blogga mer men hejdå      här är en bild på mig och min häst eldur som jag hade på ett ridläger

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av JASMINE - 1 maj 2013 19:30

här kommer ANTON EWALDS två super bra låtar. Låtarna heter : Can´t hold back, Human, lägger också upp begging låten också och så kommer det fler videor med anton någon annan dag :) ...

Av JASMINE - 30 april 2013 13:12

hej inläggen blir bara sämre och sämre vet men kommer nog att ta en paus med den här bloggen ett tag och fokusera mer på skola arbetet men kommer kanske rablan upp bilder som vissar vad jag har gjort och ska se om jag kan. ...

Av JASMINE - 22 april 2013 21:30

tjena tror inte jag har gjort något inlägg efter skolan men vem bryr sig. skolan var väl okej inte så roligt. imorn sitter man med natonella prov tror det är imorn ialla fall. på onsdag åker min kusin jonna till stockholm för att se justin. h...

Av JASMINE - 22 april 2013 07:30

God morning alla ja det är skola idag.

Av JASMINE - 21 april 2013 21:19

hej imorn är det skola ska bli super kul 

Presentation


JASMINE/ANTON EWALD

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards